zaterdag 24 februari 2018

Shoppen, Shoppen, Shoppen!

Shopping, Shopping, Shopping....

 
Het jaar is weeral even bezig, de eindejaars kilo's zijn eraf gewerkt. Tijd om jezelf te verwennen dus! En hoe kan je dat beter dan met... Shoppen! Juist ja. Van shoppen word je vrolijk. En dat werd ik ook toen ik al de volgende aankopen deed. Ik werd daar zeer vrolijk van!
 
Wat dacht je bijvoorbeeld van dit verwenpakketje....

 
 
Ik ben al gek van alle geurtjes van Rituals. Maar dit, dit ruikt zowaar nog heerlijker!
De SPA exclusives - Treasures of Asia, ruiken eerlijk gezegd een beetje subtieler dan de Rituals producten maar de geur blijft wel lang hangen. Iets wat ik wel kan appreciƫren. Maar wat vooral leuk is, dat is de prijs! Loop maar eens langs bij de Action, je zal versteld staan! De shower foam is heerlijk luchtig, net wat je gewend bent van de foams van de Rituals. Als je de scrub koopt krijg je een extra grote pot. Wel handig met de lente die voor de deur staat. Want die droge benen verdienen toch een goede scrubbeurt met daarna een flinke laag bodylotion. Een aanradertje dus!
 
En wat dacht je van dit:
 
Drie heerlijke Shower creams van het merk Care. De kokos vind ik ge-wel-dig! Maar ik vind dan ook alles met een kokosgeurtje overheerlijk. De Milk & Honey is subtiel en de Silk geeft je een heerlijke bloemengeur. Mooie flesjes die zeer mooi staan in je badkamer. Te koop bij Albert Heijn.
 
Zo, dat lichaam is al onder handen genomen, nu nog je huis!
 
Zoals de regelmatige blogbezoeker waarschijnlijk wel heeft gezien, hou ik heel erg van lampjes. Dus toen ik deze zag staan kon ik niet anders dan kopen! Gelukkig waren het weer leuke Action lampjes, dus was het ook weer tegen een 'Action-prijsje' dat ik het kon kopen!
Mooie teak voet met zwarte vierhoekige kap. Zo leuk!
 
 
 
 
 
En om af te sluiten nog een echte vrolijk-maker.... Kijk zelf en oordeel vooral zelf!
Tot de volgende keer! Tot de volgende blog!
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat vind je van dit blog item?