zondag 5 november 2017

De Action lampjes...en de nep bont


Onlangs wandelde ik door de Action. Alle rayons zijn daar al gevuld met leuke kerstspulletjes. Maar daar is het nog een beetje te vroeg voor, vindt mijn man... Nog geen tijd voor de kerstboom dus, maar dit wil niet zeggen dat ik het huis al niet in winterse sferen kan brengen, niet? Botste ik daar toch op hele leuke lampjes onder een stolp! En voor de prijs moest je het al helemaal niet laten staan. Nog geen €8 per lampje!  Ik heb er dan ook gelijk enkele leuke led-gloeilampjes bij gekocht, doorzichtige omdat die toch een mooi warm geel licht geven. Als we dan toch dichterbij Kerstmis komen, dan ga ik in de stolp wat kleine kerstballetjes leggen of nep sneeuw...  Ja, ik ben heel blij met mijn nieuwe aankoop. Het winterse gevoel begint te komen. 

Oh ja, op de foto's zien jullie ook mijn zelf gekweekte plantjes, de Gras Lelie. is heel makkelijk te vermeerderen. Ik heb de stekjes eerst een worteltje laten krijgen in een potje met water en dan in grond geplant. Het glazen potje heb ik versierd met nep bont! Gewoon een rol kopen in... jaja, de Action, op maat knippen en met het lijmpistool rond het potje kleven.